Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

Nu är jag tillbaka igen, tjoho!


Hej allihopa! Nu har jag varit ifrån bloggen ett tag, som vanligt..känns som om det här brukar hända. Men nu har jag i alla fall hunnit vara i Stockholm en sväng och träffat vänner och familj, jag har varit på kryssning med Ronja och hennes familj och jag har hunnit vara hemma i Hallstahammar ett tag nu också, kom hem för en vecka sedan.

Just nu sitter jag på balkongen i värmen, solar och dricker saft. Känns som om det är läge att njuta av den sista sommaren, snart kommer hösten och efter det kommer vintern. Burr..de som känner mig vet vad jag tycker om vintern, jag ser INTE fram emot det.

Ja ja, dagen har varit lugn hittills men eventuellt ska vi träffa Jonas och Annica lite senare, det är skönt att ha folk så nära att umgås med!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback