Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

3:e advent

Dagen började återigen med en storfrukost tillsammans med våra gäster innan jag följde med dem in till Västerås när de skulle åka hem. Det var 1 ½ timme kvar tills deras tåg skulle gå, så vi tog en promenad ner till hamnen, där hade jag aldrig varit innan, men fint var det! Är nog ännu finare på sommaren kan jag tänka mig.

När de gick på tåget satte jag mig på bussen tillbaka till Hallstahammar, där Oskar mötte upp mig i centrum så att vi tillsammans kunde gå till Skantzen där det var någon julmarknad. Ingenting att hänga i julgranen direkt (he-he), men vi fick en promenad i vinterkylan i alla fall (jag vet att ni där hemma i Stockholm inte har så mycket vinter ännu, men här har vi minsann snö!) Sen gick vi hem, och nu har jag haft tvättstugetid hela kvällen, blev precis klar med att hänga upp allting. Oskar gick och la sig nyss, men jag är ledig imorgon så jag tänkte stanna uppe ett tag till och titta på film.


Lisa och Anton i hamnen.


Marknad på Skantzen.


Påklädd för vinterkyla.


Insåg just att jag och min fru e med på kortet vid skantzen, jag står vänd mot kameran, till höger om flaggstången, svart jacka med vita detaljer .. :)

2011-12-20 | 08:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback