Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

Gårdagen


Bild från Gubbskivan på China Station i juni. Hanna, jag och Karro.

Igår blev det ingen uppdatering, jag trodde att jag skulle vara hemma hela dagen och städa, men så blev det inte. På förmiddagen ringde min svärmor och frågade om vi skulle ta en promenad, så det gjorde vi, vi var ute och gick i 1 ½ timme och visade mig runt på olika ställen som är bra att promenera på. sen följde jag med hem till dem och åt lite lunch och pratade bort hela eftermiddagen, helt plötsligt var klockan halv 6! Då gick jag och mötte Oskar vid bussen så att vi kunde handla lite mat. 

När vi kom hem sen så började vi städa och diska och så, och när vi var färdiga var jag alldeles för trött för att skriva ett blogginlägg. 

Vad jag ska göra idag har jag ingen aning om, men klockan är ju bara 9 än så länge.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback