Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

Har haft mamma och lillebror på besök

Min mamma och min lillebror Martin kom på besök igår. Igår på dagen visade jag dem runt lite i Hallstahammar och kikade i butikerna på torget och så, sen gick vi hem och lagade mat. På kvällen stack vi + Oskar hem till Charles och Nela för en lång och mysig fika.

Idag åkte jag, mamma och Martin in till Västerås för att kika runt lite i affärer, fint väder var det med undantag för ett litet regnoväder som snabbt blåste bort. Gick och lämnade mamma och Martin vid tåget vid klockan 4, sen gick jag till Lindex och köpte strumpbyxor för ett presentkort som snart går ut och väntade på att Oskar och Nela skulle sluta jobba så vi kunde åka hem. 

Väl hemma åt vi middag och Matte och Emil kom på besök mitt i måltiden, sen kom Patrik och sen kom Nela över också. Killarna satte sig i vardagsrummet och spelade tv-spel (där sitter de fortfarande) och jag och Nela blev kvar i köket och pratade allvarliga saker. Nu sitter jag i sovrummet och jobbar lite medan killarna spelar.

Här har ni lite bilder från gårdagen och dagen:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback