Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

Lördagsmysigt med fika och grillning


Jag har äntligen packat upp min laptop och mitt högtalarsystem till den här i lägenheten, så nu slipper jag låna Oskars dator. Sitter vid Nisses skrivbord, han är i Rättvik, och när han kommer hem nästa helg så flyttar han ut, så då måste jag köpa ett eget skrivbord. Oskar sitter i soffan och är elak mot mig och er bloggläsare, otrevlig är han.

Vi hade precis besök av Oskars föräldrar, bror och mormor som var här på fika, och Janne satte upp lampor i hallen, sovrummet och extrarummet. Nu ÄNTLIGEN kan vi se någonting här hemma. Oskars lillebror Erik är fortfarande kvar här och har hjälpt oss att städa lite. Nu ska jag dammsuga, sen ska vi iväg och handla det sista till ikväll, då kommer Charles och Nela över och vi ska grilla och mysa! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback