Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

Myskväll med Madde

Nu var det ett tag sedan jag bloggade. Har suttit hela dagarna hemma hos mormor och pluggat eftersom arbetet i badrummen pågår hemma hos mamma. Igår kväll åkte jag hem till Niina också och umgicks i många timmar, snackade skit så där som jag bara kan göra med henne, jättetrevligt var det!

Nu sitter jag med Madde i hennes säng och tittar på Water for elephants, tidigare tittade vi på Kronjuvelerna. Jag blir kvar här i natt, trängs med Madde och miljontals kuddar, haha!
Bjuderer på en bild på Madde och mig från förra hösten då vi sitter i Globen och leker frisörer.

 



Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 1800 läsare per dag om du känner för det :)

2011-11-07 | 16:19:26

Hoppas du får en bra start på veckan :)!

2011-11-07 | 18:39:42

fin blogg du har!

Va gärna med i min dagens blogg tävling i min blogg! :)



// Amanda, http://ammm.blogg.se/

2011-11-07 | 19:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback