Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

Känns inte så stabilt att börja nattplugga

Som rubriken avslöjar, så har det blivit lite nattplugg nu. Jag är inte alls trött och har ingen lust att gå och lägga mig, men samtidigt finns det ingenting roligt att se på TV, jag är ensam hemma (Oskar har åkt till Los Angeles och kommer hem nästa helg), så jag började plugga! Egentligen hade jag tänkt skriva klart inlämningen i sociologi imorgon på förmiddagen, men kan jag få det klart nu så vore ju det skönt.

Imorgon kväll ska jag åka in till Västerås och umgås med Johanna, vi ska äta på Spicy Hot, gå på bio och sen blir det sleepover hos henne, vilket passar bra eftersom det är morgonföreläsning på torsdag, och hon bor precis bredvid skolan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback