Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

Måndag som i invägning


Imorse när jag ställde mig på vågen fick jag lite ångest, för vikten räckte inte för att jag skulle klara av invägningen idag, vilket var ganska väntat med tanke på viktnedgången på 2,6 kg förra veckan, så var det rätt väntat att den här veckan skulle vara dålig. Imorse när jag vägde mig visade siffrorna 99,5 kg, vilket är 0,5 kg mer än förra veckans invägning.

Så jag bestämde mig för att äta en portion havregrynsgröt, dricka en kopp grönt té med citron för förbränningen och bege mig ut på en långpromenad och se om det kunde hjälpa. Marcus ville följa med mig, och utmanade mig på en helvetespromenad till Strömsholm och tillbaka, alltså en promenad på 2 mil. När vi kom hem gick jag direkt över till Charles och Nela för att väga in mig, och vågen visade 98,4 kg. Jag klarade alltså invägningen, och hade gått ner 1,1 kg under dagen. 

Jag hoppas att den här veckans viktnedgång går mycket lättare eftersom jag kan börja träna ordentligt igen efter att jag varit förkyld, för jag har så fruktansvärt ont i ben, rumpa, höfter och lår nu. Easytone-skor + 2 mils promenad är ingenting jag kommer att testa igen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback