Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

Oväntat, vackert och alldeles underbart


Igår var vi bjudna på dop för lilla Saga. Allting var jättefint, Linn sjöng "Livet i min famn" och tårarna var inte långt borta (jag är så blödig, haha). Helt plötsligt var det ett överraskningsbröllop också, precis som mina föräldrar hade en gång i tiden, Linn sjöng "Det vackraste", och jag satt och snyftade på bänken samtidigt som jag försökte hålla kameran still. Jättevackert alltihop, och jag gick därifrån med en alldeles bubblig känsla i kroppen.

Grattis till Sebastian Möller, Simone Möller och Saga Möller.


Värsta roligt med överraskningsbröllop! Grattis till dem alla :)

2012-04-15 | 11:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback