Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

Panetoz - Dansa Pausa

Tänkte bara tipsa om lite musik som jag tycker är härlig att lyssna på när det är så här fint vårväder, börjar idag med en låt som jag nyligen hittat, den finns också på Spotify. Det är en låt som heter Dansa Pausa, och är riktigt härlig! Panetoz är ett band som kommer från min hemort, Haninge, och som jag faktiskt trots det bara har sett uppträda en gång, då jag jobbade på invigningen av Ungdomens hus Lakeside. Riktigt härligt gäng! Här hittar ni lite information om Panetoz för er som vill veta lite mer.



Låten var ju asnice! Man blev på bra humör direkt :D

2012-04-18 | 18:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback