Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

Uppdatering från Stockholm, håller jag i mig?


Glömde skriva om invägningen i måndags. 97,3 kg väger jag nu, ingen kanonnedgång den veckan alltså, men det är helt okej ändå. Så länge det går nedåt, så är jag faktiskt nöjd. Och som jag sagt hela tiden, man kommer alltid att ha dåliga veckor, så är det bara. Det är bara att hålla ut.

Nu befinner jag mig i Stockholm hemma hos min mor, hälsar på här och kommer stanna i en vecka till ungefär. Jag tränar hemma i Hallstahammar på Always Fitness 24, som också finns här i Haninge där mamma bor. Enligt hemsidan fungerar medlemskortet på alla gym. Tror ni att jag kom in på anläggningen här i Haninge imorse eller? Nej. Jag blev jättearg, men bestämde mig för att gå hem och träna Zumba Power i en halvtimme, och sen Zumba abs, buns & thighs i en halvtimme, och tänkte gå tillbaka till gymmet sen när det sitter någon i receptionen och kolla varför jag inte kom in. 

Förresten, så är det många vänner och bekanta som frågar om tips, hur jag äter och tränar och så vidare, så tänkte eventuellt börja skriva några sådana inlägg ibland där jag beskriver vad det är jag gjort/gör och vad jag har för mål och tips etc. Observera dock att jag absolut inte är någon expert på ämnet, jag är snarare kanske väldigt okunnig, och att olika saker fungerar på olika personer, så det som fungerar för mig kanske inte alls fungerar på dig.


Jag tycker du är duktig! :)

2012-04-26 | 11:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback