Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

"Det kallas missbruk"

Det var det Nela skrev på facebook när hon la upp bilden här under, tidigare ikväll. Det fylldes senare på med ännu mer. Hon, jag och Annica började spela lite sällskapsspel vid halv 9, och började då dricka litervis med té också. Förra veckan bjöd Nela över mig på té för att vi skulle göra oss av med det, för att hon alltid köper för mycket. Då drack vi tio koppar var. Idag drack jag och Nela 11 koppar var, och Annica drack några färre, för hon gick hem några timmar tidigare än vad jag gjorde.

Timmarna bara flög förbi. Annica gick hem efter att vi spelat klart sista spelrundan för att sova, och jag och Nela satt kvar med våra tekoppar och bara pratade på om allt mellan himmel och gjord. Helt plötsligt var klockan halv 1. Det är inte många personer jag kan sitta med och prata bort flera timmar sådär med utan vidare.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback