Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

Helg i Arboga, sjukdom och tillbaka till Stockholm


Har hänt en del sen sist jag skrev. Jag kom hem till Hallstahammar, stannade i tre dagar och gjorde mest ärenden, men hann även umgås med lite kompisar. I fredags åkte jag och mina bävervänner som är med mig på bilden, till Herrfallet i Arboga för en fadderutbildningshelg, där jag blev kanonsjuk med feber, halsont och snuva och allt vad det innebär. Kom tillbaka till Hallstahammar igen i söndags, var hemma i två timmar, sen åkte jag till Stockholm, och här är jag fortfarande, stannar till på måndag är det tänkt. 

Fortfarande sjuk, men på bättringsvägen. Min lillebror Martin fyller år idag den 16:e, 17 bast blir han, den rackaren. Tiden går fort. 

Det enda jag har planerat den här veckan är att träffa min favoritMadde på torsdag och att det är födelsedagskalas för lillebror på söndag. Lugnt och bra.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback