Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

Tidig födelsedagspresent från mamma


Idag var jag och mamma nere på Port73 och kollade efter skor till henne bland annat, och så trillade vi in på Inn & Finn, för att kolla på småprylar bara. Och så hittade vi den här resväskan! Vi pratade tidigare i veckan om resväskor, och att hon ville ge mig en i tidig födelsedagspresent så att jag kan ha när jag, Oskar, Charles och Nela åker till Rhodos i sommar. Mamma, som är van resenär fick godkänna väskans kvalité och pris, och sen var det klippt! Det bästa med hela väskan är att den har en kompass på handtaget, som jag hittade när vi kommit hem. Bra tyckte mamma, då skulle jag hitta till Rhodos.


Åh, vilken fin :)

2012-05-08 | 22:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback