Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

Det där med att blogga

Nu har jag bytt design till en lite enklare, med mindre krussiduller. Försöker ännu en gång få igång min motivation till att blogga, men det är så svårt. Varför vet jag inte. Jag bloggade ju förut med 500 unika läsare varje dag, varför är det så svårt nu?

Jag får väl mjukstarta lite helt enkelt. 

Så här ser jag ut nu för tiden, på ett ungefär. Den mörka hårfärgen är tillbaka.



åå det är så himla kul att blogga, man måste bara hitta den känslan liksom. Ibland kommer den och går helt enkelt. Milkshake imorn :D

Svar: Milkshake! <3
Michaela Eliasson

2012-11-19 | 14:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback