Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

Betala för att stå på min gata, 1000 spänn kostar det.


Kvällen spenderades med Nela och Annica, vi spelade Monopol, åt godis, drack saft och åt glass. Men det kändes som om vi brände bort allt onyttigt under spelets gång, vi hoppade, studsade, kastade pengar hit och dit och jag vet inte vad, det var så spännande! Det slutade med att Annica vann.

Det är så skönt att kunna umgås så här, utan att egentligen göra någonting speciellt och jätteplanerat. Och kul är det ju också! Synd att jag har en sambo som hatar sällskapsspel, annars hade jag spelat hela tiden.



Det finns ju en förening som bara sysslar med sånt i Hallstahammar wink wink

2011-08-18 | 09:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback