Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

22a bilden: En bild på en tid du saknar.


Bilden är tagen i maj år 2006 i Fleury Les Aubrais, Frankrike. Mig hittar ni som tredje från höger, svettig som få. Jag och en del av mitt basketlag fick chansen att åka till Frankrike i ett par dagar för att spela en basketturnering. Vi åkte tillsammans med Västerhaninge Friidrott och Dalarö fotboll som också skulle tävla i sina grenar/sporter mot Italien, Bosnien och Frankrike. En upplevelse jag aldrig kommer att glömma! Inte nog med att det var första gången jag var utomlands, jag fick också spela basket, vi vann turneringen och jag träffade så mycket nytt folk.

Nu är det inte just den här resan jag saknar, utan hela mitt basketliv.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback