Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

Äntligen frisk och kan springa ärenden

Idag känner jag mig i princip helt frisk! Ingen feber, inget halsont, ingen huvudvärk. Bara lite hängig och seg, men det är ju förståeligt eftersom jag har varit i sängläge sedan i söndags. 

Jag åkte in till Västerås idag för att uträtta lite ärenden. Lämnade in mina och Oskars presentkort på Resia hos Nela som jobbar där för att betala av vår Rhodosresa litegrann, passade på att stanna och prata en stund också. Jag var också på Teknikmagasinet och använde mig av presentkort, köpte ett par Koss Porta Pro Black, ett par hörlurar alltså. Jag har använt mig av Koss Porta Pro innan, för några år sedan, och var jättenöjd, det är jag nu också, det enda negativa med lurarna enligt mig är att de läcker ut så mycket ljud. Men jag älskar dem ändå! Demonstrerar min glädje litegrann på bild 2, haha. Köpte en almanacka idag också, prio nr 1! Jag klarar mig verkligen inte utan almanacka, jag tappade bort min förra för två månader sedan, och sedan dess har jag inte haft koll på någonting! Men nu så, nytt år, ny almanacka. Puder köpte jag också, för första gången sedan jag flyttade, fattig much? Det behövdes i alla fall! 

Imorgon ska vi på middag i Enköping hos Oskars mormor som har fyllt år, så köpte present till henne också.

Nästa viktiga inköp: Gymkort! Jag har äntligen bestämt mig, och det känns jättebra. Jag gillar ju att träna, och har velat träna hela hösten, men har inte haft råd. Nu har jag det, och tänkte gå till Always fitness och köpte mig ett gymkort någon gång efter tentan nästa vecka.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback