Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

Dagens träning


Träffade Nela vid 20.00 och började promenera ner mot Hallstarena, där vi satte oss vid fotbollsplanen där och tittade på någon träning medan vi pratade lite. Sedan fortsatte vi vår promenad bort mot Statoil, en jäääättelång promenad (kändes det i alla fall) som var fruktansvärt mörk då det inte är upplyst på stora delar av vägen dit. Köpte lite kvällsmål där, och promenerade sedan till gymmet där Nela hade parkerat sin cykel, så att hon kunde cykla hem och så att jag kunde köra ett gympass.

På grund av handledsskadan kunde jag inte köra armar som jag tänkt, så körde lite mer kondition och ben. Blev ett ganska kort pass på ca 40 minuter, men efter 2 timmars promenad i Reebok Easy Tone-skorna så är mina ben helt döda. 

Invigde dessutom mina nya träningsbyxor, hur sköna som helst. De ska fortsätta följa med mig till gymmet i jakten på kroppen även i fortsättningen!


Åh vad duktiga ni är (och du som tar gym på det) - försöker intala mig själv att röra på mig mer, men så fort de tankar kommer upp har jag en förkyldning med feber... tror min kropp inte vill det jag vill.

2012-03-28 | 12:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback