Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

Ensamträning denna tisdag



Elin mådde inte bra idag, så vi kom inte iväg för att träna tillsammans imorse. Jag valde därför att sova lite längre, och när jag väl klev upp så var jag inte alls på humör för att gå iväg och träna. Så jag började plugga och städa lite istället. Men till slut så tog jag mitt förnuft till fånga, och gick den där halvtimmespromenaden till gymmet, tränade kondition och armar, och gick halvtimmespromenaden tillbaka igen. Känns bra nu efteråt, och det känns RIKTIGT skönt att jag faktiskt kom iväg, trots att jag inte kände för det. 

Förresten, så har jag vägt mig varje måndag sedan vi började träna, vilket är 3 måndagar, och jag kan stolt meddela att jag igår vägde in mig med en viktnedgång på 4,1 kg.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback