Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

Shoppinglördag

Åkte med Elin till Dollarstore idag för lite julshopping! Exakt en månad före julafton satte vi igång. Tog ett tag i kassan, men vi fick mycket köpt, både julklappar och till oss själva. Efter att jag kom hem har jag spenderat tiden med att slå in paket, försöka hitta ett ställe att förvara allting jag köpte (är inte van med liten lägenhet ännu) och beställt fler julklappar samt lite kurslitteratur på nätet. Pengarna har garanterat spenderats idag, och igår då jag betalade räkningar. Men är det jul, så är det jul (jag ser till och med fram emot julen i år. Förut HATADE jag julen)


Wiiieee! Julshopping! LOVE it!! :D

sv. haha, ja.. men jobbigt när dörren är för långt borta för att nå xP

2012-11-25 | 01:18:49

Åååh shit, vill också till dollarstore!! :)

2012-11-26 | 12:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback