Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

Hur går det nu då?


I våras var jag ju superduktig och tränade, och gick ner en hel del i vikt. Men under sommaren fick jag tillbaka mina problem med magen, och i och med det tränade jag mindre. Och under hösten har magen varit dålig fram och tillbaka, samt att jag flyttade och hade fullt upp, så någon träning blev det inte. Jag har gått upp en del i vikt, men ligger fortfarande -8 kg från det jag började på i våras/vintras, så det är ingen panik, jag har nog någon trivselvikt här. Men idag fick det bli ändring på det. Jag och Elin gick till Friskis och Svettis, blev medlemmar, och körde ett pass, och det ska nu bli en del i rutinen det här. Träningen, igen. Jag älskar ju att träna. Och nu på kvällen gick jag en kort och lugn 2 kilometerspromenad för att varva ner, men svårt att inte spänna sig när det är halt och -15 grader ute.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback