Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

Vad gör jag i Västerås egentligen?

Det här är till er hemma i Stockholm som inte riktigt har koll på vad jag gör i Västerås egentligen, så här har ni en liten video där Anna berättar om utbildningen, så nu kanske ni förstår lite bättre vad jag sysslar med härborta, jag verkar inte förklara bra.


Ja det har den tyvärr.. Men det blir alltid värre på vintrarna pga den torra luften men i år är det extremt dåligt! Jag ser hemsk ut i ansiktet, rödflammig överallt och hur kul är det när man möter kunder varje dag, det ser ut som att jag har varit med i slagsmål :(( har bokat läkartid men de är inte förrän i januari :(

2012-11-21 | 14:09:38

hahahahahha " jag verkar inte förklara bra." :D

2012-11-22 | 21:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback