Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

Slö tisdag som avslutades med träning


Idag har jag bara suttit hemma och slappat. Har haft ont i min visdomstand och i huvudet, så har inte haft lust att göra någonting alls. Lagade massvis med mat dock så att Oskar både hade maten serverad när han kom hem från jobbet och fick 3 matlådor.

På kvällen nu skulle jag och Nela ge oss iväg för att testa på boxning. När vi kom fram dock så var det fullt, och de sa att vi inte fick plats. Så vi cyklade iväg till Fredhem istället och tränade själva, lite intervaller och så där. Svettigt, men lagom! Fast ändå ledsen över att jag missade boxningen, men det kommer fler tillfällen.

Nu sitter jag och myser i fotöljen och tittar på True Talent på tv3play, premiären gick ju medan jag var och tränade. Jag är imponerad än så länge!


fin blogg :)

2011-08-24 | 16:44:56

allt bra? :)

2011-08-24 | 17:53:31

Åh boxning är riktigt kul! Längesen jag var på de dock.. :/ hoppas att ni får en plats nästa gång :)

2011-08-24 | 17:55:16

http://hhannaskattberg.blogg.se/



kolla gärna in :D

2011-08-24 | 18:24:00

snygg blogg:D

2011-08-24 | 18:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback