Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

20e bilden: En bild på dina närmaste.

Jag har ju redan lagt upp bilder på de flesta i min närmaste familj, så tänkte att lite variation är bra. Här kommer istället en bild på de som står mig väldigt väldigt nära - min 2:a familj, Rose, Janne, Ronja och Nina.

Det var många år sedan nu som jag första gången satte min fot på Vallahills hemma hos familjen Hultberg. Det finns inget hem som inte är mitt eget (eller mammas) som jag någonsin känt mig så hemma i som i deras hem. De har stöttat mig genom mycket, och vi har också gjort mycket roligt tillsammans. Härliga dagar på stranden, fester, Kolmården, kryssning, tivoli i Helsingfors och allt möjligt! Jag älskar min extrafamilj, och det var riktigt tungt att flytta ifrån dem också, men jag försöker hälsa på dem varje gång jag är i Stockholm! 



Du är alltid välkommen hem gumman <3

2011-12-09 | 10:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback