Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

25e bilden: En person som alltid gör dig glad.


Min vän Olle! Alla borde ha en Olle. Jag och Olle lärde känna varandra i ettan på gymnasiet när vi läste drama tillsammans, och skulle spela mot varandra i en uppsättning av "Mormor gråter" av Jonas Gardell (med lite twistar här och var), som pappa och mamma i berättelsen. Det hela slutade med att jag dödade Olle. Inte visste jag då, att jag 3 år senare faktiskt skulle ha en god vän som alltid har ett skämt i bakfickan att muntra upp en med? Även om det numera är från skilda håll. Jag i Hallstahammar och han i Örebro. Men vi är ett bra team ändå!
Olle och jag på Gubbskive-efterfest på China Station, Maj 2011.


Dreamteam! :)

2011-12-20 | 09:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback