Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

Finbesök från Stockholm

Mina vänner Lisa och Anton som jag gick i gymnasiet med är hos oss här i Hallstahammar på besök över helgen, superkul! De kom igår kväll, då visade jag dem runt lite i Västerås innan vi åkte hem och hade lite fredagsmys med pepparkakor och glögg och pratade livet. 

Imorse var jag iväg på Knatteskutt och jobbade för allra sista gången, sen gick jag hem igen för att servera storfrukost till oss och gästerna! Sedan har dagen varit lugn, vi har lekt med katten, spelat spel och tittat på film. Och ätit god mat! Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska göra innan de åker hem, men det löser sig, jag är glad över besök, även om vi inte gör någonting speciellt! :)



Det var väldigt trevligt! <3

2011-12-12 | 00:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback