Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

Julklappsbyte på Klubben

Idag var det julklappsbyte på klubben! Alla fick köpa en grej var som fick kosta mellan 20-50 kronor ungefär, slå in, och sen fick man slå tärning om vem som fick välja paket först, och så fortsatte det i den ordningen. Jag fick välja paket relativt sent, men mitt paket var helgrymt! Ett paket med 2 pistoler för gummipilar, en tavla att skjuta på och en polisbricka! Haha, kommer passa perfekt nästa maskerad.

Förutom julklappsbyte så fikade vi och spelade ett spel som hette "Kill Doctor Lucky", som var lite liknande Cluedo, fast man skulle springa omkring i olika rum och på ett strategiskt sett döda en karaktär utan att någon kunde se in i det rummet. Jag lyckades vinna en gång, jag vinner aldrig i sådana spel annars, tjoho!
Hade inte kameran med mig, så ni får nöja er med två dåliga mobilbilder.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback