Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

Varför är jag så lång?

Det är så frustrerande att vara lång ibland. Visst är det praktiskt, jag når saker som andra inte når till exempel. Men att dra på sig dessa snygga skor innan man går ut på krogen, det gör mig till en jätte, och då känns det som om allt det snygga försvinner! Med dessa skor på mig skulle jag bli 193 cm lång. Frustreeeeerande!


vet du så brukade jag också känna förut, men nu mera bryr jag mig inte, jag är ju liksom redan lång så vad gör ett par centimeter till?

om nån inte gillar det, så är det deras problem.



lek modell för en dag ? :)

2011-12-20 | 10:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback