Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

Kalasoutfit


Egentligen är det bara halva outfiten som ni ser. Den här tröjan fick jag i födelsedagspresent förra året av ett par kompisar, men har faktiskt varit dålig på att använda den. Jag känner mig inte särskilt bekväm i tajta tröjor, och den här är tajt överallt! Tycker att mina armar ser fläskiga ut på bilden, det känns som om magen bara väller ut över alla håll och kanter. Hade strumpbyxor och svarta tajta shorts till som ändå höll in lite. Men idag så tänkte jag "nä, skitsamma, jag ska hem till mina svärföräldrar på kalas med sambons sida av släkten, som nu också är en del av min familj, varför ska jag gömma mig?", och så blev det att jag tog på mig tröjan i alla fall. Och jag har inte känt mig särskilt obekväm under kvällen. Varför ska jag känna mig obekväm i så bra sällskap?



Känner detsamma över min den där tröjan - den är riktigt tajt överallt. Sedan åker min alltid upp också när jag sätter mig, mindre kul! Men fina är dem :)

2011-10-28 | 23:38:10

Den är snygg på dig den där tröjan :)

2011-10-29 | 02:01:08

Har en likadan!!! :)

2011-10-29 | 13:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback