Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

Pretty little liars

Jag är ganska dålig på att följa serier. Jättedålig faktiskt. Men när Annica tipsade om Pretty little liars så tyckte jag att det lät spännande, så jag började kolla, och fastnade direkt! Det låter som en helt vanlig tjejserie med skvaller och problem, och det är det också till viss del, men det är också väldigt spännande och lite deckarliknande och varje avsnitt avslutas med världens cliffhanger. Ett tips till dig som är lite trött på de vanliga tonårsserierna!

OBS! När du klickar på länken får du vänta i några sekunder, sen klicka på "skippa annons" för att komma vidare till det jag länkat till. Jag vet ännu inte varför det är på det här viset, det är någon kod som gör det, ska försöka fixa det!



Bra serie!!! ^^

2011-10-29 | 13:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback