Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

-10 kg sa vågen idag


Idag är det måndag, och det betyder invägning som vanligt. Känns som om det är lite Biggest Loser Hallstahammar Edition. Men dagens invägning var en milstolpe! 97,8 kg stod vågen på, och det betyder att jag nu har gått ner 10 kg på lite mindre än 2 månader. 

Det känns bra att se siffrorna på vågen, men jag vet att jag har en lång väg kvar, och det kommer att bli svårare och svårare, dock hoppas jag på att kunna gå ner 20 kg till innan Rhodosresan i augusti, och det borde jag klara av. Det gäller bara att inte tappa motivationen på vägen någonstans.


"Biggest Loser Hallstahammar Edition" hahahah bäst. Nej men fan vad grym du är, heja heja! :)

2012-04-19 | 20:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback