Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

Alltid är det någon som skäller

Är det inte Annica som klagar på mitt bloggande så är det Linnéa.. :( men jag har faktiskt en förklaring den här gången! För det första så har jag inte suttit vid datorn NÅGONTING sedan mitt senaste blogginlägg, jag har bara använt mobilen, och jag tycker att det är jobbigt att blogga från den. För det andra så har jag haft fullt upp med julfirande och resa till familjen i Stockholm och så där, kom hem i lördags, sen var det nyårsfirande och allt vad det innebär ute i Berg. För det tredje, medan vi firade ute i Berg, så blev jag sjuk. Kände mig inte så jättedålig då, mest lite dåsig och småfebrig, men efter det blev det bara värre och värre. Igår kunde jag inte röra mig på hela dagen. Att resa mig upp ur sängen för att gå på toaletten och gå tillbaka tog en timme. Jag kan inte minnas när jag varit så sjuk senast.

Idag känner jag mig bättre. Jag kan röra mig utan större problem, och har inte lika ont heller. Värst är halsen och huvudet. Och så råkade jag se att Linnéa skrivit här och skällt på mig, så jag slog igång datorn BARA för hennes skull så att jag kunde skriva det här! Nu har jag ont i fingrarna. :(


Snutt! :(<3

krya på dig nu riktigt ordentligt!

Sedan när du mår super-mycket bättre får du uppdatera oftare ;)

2012-01-03 | 20:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback