Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

Bokmalen är i farten

Visste ni att jag är en riktig bokmal egentligen? När jag var yngre läste jag bok efter bok efter bok, konstant! Jag älskar fortfarande att läsa, dock har jag blivit mer och mer kräsen när det gäller böcker. Dessutom tappar man lusten att läsa på fritiden när man måste läsa så mycket kurslitteratur. Men nu köpte jag 4 böcker på loppis som jag länge tänkt att jag ska läsa, och nu när jag hittade dem så billigt så kunde jag inte låta bli. Ska börja läsa redan nu ikväll, får passa på nu när jag är ledig ett tag! (Systemkameran är urladdad, så det fick bli en dålig mobilbild.)

Dean Koontz - Vansinne
Katarina Wennstam - Smuts
Katarina Wennstam - Alfahannen
Katarina Wennstam - Dödergök




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback