Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

Oväntade, men härliga planer


Idag hann jag bara vakna upp, och så frågade Nela om jag ville följa med in till stan för att åka runt till lite olika affärer och shoppa, bland annat Dollarstore. Såklart jag ville! Bara det att jag hade en halvtimme på mig att duscha, äta, klä på mig, sminka mig, få med mig nycklar och skolböcker och allt (ville nämligen plugga i bilen), men som ni ser på den här bilden så fick jag lägga sminket åt sidan idag och vara ansiktslös. Charles var med också, och vi åt en god lunch på Chili & Wok ute på Erikslund.

Jag köpte på mig massor av grejer på Dollarstore och på Jysk, ska visa er sen!

Nu är jag i alla fall hemma igen och ska sätta mig med skolböckerna och köra gärnet tills jag inte ser vad som står i böckerna längre.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback