Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

Stockholmssemester är livet


Nu har jag varit här i Stockholm i över en vecka, och kommer att åka härifrån på måndag, alltså 2 veckors "semester" här. Hur skönt som helst, jag kände verkligen att jag behövde det. Men nu kommer det kännas konstigt att åka härifrån. Har blivit bortskämd med hur ofta bussar och tåg går, till skillnad från i Hallstahammar. 

Vad har jag gjort den här veckan då? Jag har träffat massor med människor, haft superroligt, tränat mycket och pluggat också. Skriver en hemtenta som ska in på tisdag, och det är perfekt att jag kan sitta här i Stockholm och skriva och blanda nytta med nöje. 

Blir mycket Stockholm nu, jag åker härifrån på måndag nästa vecka, är i Hallstahammar tisdag, onsdag och torsdag, på fredag åker jag till Arboga på utbildning och stannar till söndagen, och sen på måndagen så åker jag tillbaka hit till Stockholm igen för att stanna i en vecka. Åh, vad jag saknar att bo här, mitt fina Stockholm.


Ska du flytta hem igen? :( Nej men jag förstår dig, hur kan sthlm inte vara bättre än Hallsta? Vi kanske kan försöka ses när du är "hemma" igen?

2012-05-03 | 11:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback