Michaela Eliasson
En blandning av studentliv i Västerås och resor hem till familjen i Stockholm

Jeffrey Campbell Lita, sjukt snygga

                               
Jeffrey Campbell Lita-skorna är så himla snygga. Jag skulle kunna sitta i flera timmar och titta på bilder av de här skorna. Jag har även provat ett par, och de är riktigt sköna att gå i. Problemet? Som vanligt tänker jag på min längd. Som jag är, utan skor, är jag 179 cm lång. Ni kan matematiken själva, med dessa skor skulle jag bli riktigt, riktigt lång. Alla säger alltid att det är snyggt att vara lång och att jag borde vara stolt över min längd. Men allvarligt talat, hur kul är det på en skala att gå ut på krogen som tjej och vara längst? Vissa passar i att vara riktigt långa, men jag tycker verkligen inte att jag gör det. Hade jag varit 20 cm kortare än vad jag är så hade jag inte tvekat. De här ursnygga skorna skulle jag ha på mig så ofta jag bara kunde tills fötterna blödde.




Åh mickan du anar inte hur glad jag blev när du skrev i mitt ångestfyllda inlägg om att bli 20, det värmde verkligen :) Fick mig att minnas att ag faktiskt fortfarande är den personen idag också,hade garaterat kladdat i din almanacka om du hade lämnat den! :D

Håller med om de där skorna, SÅ SNYGGA! har dock inte provat några men alla säger ju att de ska vara supersköna! Och om du börar blogga igen så vet ag iaf en som kommer läsa :))) själv är jag lite dålig med bloggen men jag försöker verkligen för min egen skull...

Svar: Haha, ja, jag kände att du behövde lite pepping!
Jag tror att du skulle passa i ett par sådana faktiskt! :D
Oja, jag ska göra så gott jag kan med att hålla igång den här bloggen nu, du får skälla på mig ifall jag börjar slarva igen! ;)
Michaela Eliasson

2012-11-19 | 21:22:02

I know the problem! Jag tycker att jag blir lång.. jag är 173 så jag kan tänka mig att du som är ännu lite längre också känner dig som en jätte med klackskor ibland! Men fiiiiina är dem :D

2012-11-25 | 01:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback